miércoles, 15 de noviembre de 2017

Como se distribúe a información nunha web?



Resultado de imagen de pagina web

O usuario, ante unha páxina, ollea a saltos a información contida.

Zonas ás que presta maior atención:

1)            Xerarquía visual:

Un dos métodos para liquidar este problema é manter unha Xerarquía Visual. Os usuarios (en occidente) len de esquerda a dereita e de arriba cara abaixo. Canto máis preto da esquina superior esquerda do noso lay-out (distribución), maior nivel jerárquico terán, e conforme están máis cara á dereita inferior, menor nivel xerárquico, e polo tanto serán 'partes de'.
O elemento que normalmente colócase na esquina superior esquerda é o logo da web, será o elemento de maior nivel xerárquico, co que se indica que o resto de elementos son subelementos deste.



Esquema de jerarquía visual


2)            Xerarquía de información:
Para buscar rápido información, a onde mirar para saber se a páxina na que estamos é o que estamos buscando:

a)            zonas do interfaz máis relevantes (ver figura anterior)
b)           efectos tipográficos que enfatizan algunhas palabras.
c)            Maior tamaño dos textos de maior importancia
d)           contraste da cor para distribuír e discriminar obxectos informativos

Ao contrario do que poida parecer, os obxectos informativos parpadeantes, cambiantes ou deslizantes non serán percibidos polo usuario como importantes. Poden ser percibidos como publicidade, xa que é un mecanismo demasiado explícito para atraer a atención do usuario.

3)            Mapa do sitio web. O site map, ou mapa do sitio web, cumpre varias funcións:

-              Dá unha visión global do contido do sitio web

-              Axuda ao usuario a atopar información que navegando de enlace en enlace tardaría máis en localizar

No hay comentarios:

Publicar un comentario