Zonas ás que
presta maior atención:
1) Xerarquía visual:
Un dos métodos
para liquidar este problema é manter unha Xerarquía Visual. Os usuarios (en
occidente) len de esquerda a dereita e de arriba cara abaixo. Canto máis preto
da esquina superior esquerda do noso lay-out (distribución), maior nivel
jerárquico terán, e conforme están máis cara á dereita inferior, menor nivel xerárquico,
e polo tanto serán 'partes de'.
O elemento que
normalmente colócase na esquina superior esquerda é o logo da web, será o
elemento de maior nivel xerárquico, co que se indica que o resto de elementos
son subelementos deste.
2) Xerarquía de
información:
Para buscar
rápido información, a onde mirar para saber se a páxina na que estamos é o que
estamos buscando:
a) zonas do interfaz máis relevantes (ver figura anterior)
b) efectos tipográficos que enfatizan algunhas palabras.
c) Maior tamaño dos textos de maior importancia
d) contraste da cor para distribuír e discriminar obxectos
informativos
Ao contrario do que poida
parecer, os obxectos informativos parpadeantes, cambiantes ou deslizantes non
serán percibidos polo usuario como importantes. Poden ser percibidos como
publicidade, xa que é un mecanismo demasiado explícito para atraer a atención
do usuario.
3) Mapa do
sitio web. O site map, ou mapa do sitio web, cumpre varias funcións:
- Dá unha
visión global do contido do sitio web
- Axuda ao
usuario a atopar información que navegando de enlace en enlace tardaría máis en
localizar
No hay comentarios:
Publicar un comentario